Custom Dodge Magnum Forums banner

1 - 6 of 6 Posts

·
Registered
Joined
·
1,209 Posts
I probably would have would have turned right instead of left haha. Hmm finally found a use for GPS/NAV hahahahah. Ya need to invest in one of them NASCAR camera setups. I got whiplash just watching it.

I guess y'all finally dried out from the storms.
 

·
Registered
Joined
·
320 Posts
Discussion Starter #6
I just hit those last two cones. Only ones I hit all day I think.
camera is a lil wobbly cuz I was... well driving with the other hand and haulin ass around corners and stuff. Fun to watch the spotters faces as they see me with a camcorder in hand tho. I figured a brutha would get red flagged for such a thing but I got thumbs up twice.
fun stuff.
 
1 - 6 of 6 Posts
Top